V 2017

Cost Effectiveness Analysis (CEA) - Implementace TSI TAF a TSI TAP do informačních systémů SŽDC – fáze 3

KVIZDA, Martin, Tomáš PALETA a Ondřej REPÍK

Základní údaje

Originální název

Cost Effectiveness Analysis (CEA) - Implementace TSI TAF a TSI TAP do informačních systémů SŽDC – fáze 3

Název česky

Cost Effectiveness Analysis (CEA) - Implementace TSI TAF a TSI TAP do informačních systémů SŽDC – fáze 3

Název anglicky

Cost Effectiveness Analysis (CEA) - TAF TSI and TAP TSI implementation into the information services of SZDC - phase 3

Autoři

KVIZDA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš PALETA (203 Česká republika, domácí) a Ondřej REPÍK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, 10 s. 2017

Nakladatel

RPP International, s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/17:00096200

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

osobní železniční doprava; nákladní železniční doprava; interoperabilita; TSI TAP; TSI TAF; Cost-Efectiveness Analysis (CEA)

Klíčová slova anglicky

passenger rail transport; rail freight transport; interoperability; TAP TSI; TAF TSI; Cost-Effectiveness Analysis (CEA)
Změněno: 24. 2. 2017 03:26, Ing. Ondřej Repík

Anotace

V originále

Předkládaná Souhrnná výzkumná zpráva byla zpracována jako výstup smluvního výzkumu, který byl realizován mezi Ekonomicko-správní fakultou Masarykovy univerzity a společností RPP International, s.r.o. Předmětem a cílem výzkumu bylo vytvořit Cost-Efectiveness Analysis (CEA) pro implementaci TSI TAF a TSI TAP v železniční dopravě. V průběhu zpracování Souhrnné výzkumné zprávy byla provedena sumarizace a výběr relevantních dat pro výzkum, vytvořena byla metodika CEA pro implementaci TSI TAF a TSI TAP v železniční dopravě, provedena byla analýza dat a evaluace výstupů, dále byla sestavena škála CEA poměrových ukazatelů a proběhlo jejich vyčíslení. Souhrnná výzkumná zpráva byla zpracována s využitím kvalitativních metod (metoda expertního panelu, metoda scénářů, metoda analogie, heuristické metody), kvantitativních metod (modely časových řad, systémové modely) a dalších statistických a prognostických metod.

Anglicky

The comprehensive research report was prepared as an outcome of contracted research, which was carried out between the Faculty of Economics and Administration, Masaryk University, and the company RPP International, s.r.o. The object and purpose of the research was to create Cost-Efectiveness Analysis (CEA) for implementation of TAF TSI and TAP TSI in rail transport. During the processing of this summary research report relevant research data were summarized and selected. The CEA methodology for implementation of TAF TSI and TAP TSI in rail services was formulated and also data analysis and output evaluation were conducted. Consequently the CEA ratios were set up and calculated. The comprehensive research report was done using qualitative methods (expert panel method, method of scenarios, method of analogies, heuristic methods), quantitative methods (time series models, system models) and other statistical and forecasting methods.

Návaznosti

MUNI/A/0997/2015, interní kód MU
Název: Cost-benefit analýza projektů dopravní infrastruktury. (Akronym: CBA-IP)
Investor: Masarykova univerzita, Cost-benefit analýza projektů dopravní infrastruktury., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty