2016
Intellectual Challenge: Teaching the language aspects of Intellectual Property Law to undergraduates
CHOVANCOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Intellectual Challenge: Teaching the language aspects of Intellectual Property Law to undergraduates
Název česky
Výuka jazykových dovedností v rámci tematického modulu zaměřeného na ochranu práv duševního vlastnictví
Autoři
Vydání
5th EULETA Legal English Conference (European Legal English Teachers Association), Winterthur/Zurich, 2016
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Švýcarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
mediace; soft skills; ESP; právní angličtina; metodika výuky anglického jazyka; analýza potřeb
Klíčová slova anglicky
mediation; soft skills; ESP; legal English; ELT methodology; needs analysis
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 11:32, Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D.
V originále
The topic of Intellectual Property (IP) has a privileged position within the syllabus of Legal English at Law Schools. Not only is this an increasingly relevant area of law but also very appealing to students. This makes it an ideal springboard for motivating language work. Based on the premise that language instruction need not limit itself to vocabulary building exercises, this presentation demonstrates a complex lesson plan that integrates more ambitious activities encompassing a wide range of skill practice based on intellectual property law.
Česky
Tato prezentace se zabývá metodikou výuky odborného právního anglického jazyka v oblasti ochrany duševního vlastnictví. Součástí prezentace je představení výukového plánu, který integruje různé jazykové dovednosti se zaměřením na tzv. soft skills.