k 2016

Intellectual Challenge: Teaching the language aspects of Intellectual Property Law to undergraduates

CHOVANCOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Intellectual Challenge: Teaching the language aspects of Intellectual Property Law to undergraduates

Název česky

Výuka jazykových dovedností v rámci tematického modulu zaměřeného na ochranu práv duševního vlastnictví

Vydání

5th EULETA Legal English Conference (European Legal English Teachers Association), Winterthur/Zurich, 2016

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Švýcarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

mediace; soft skills; ESP; právní angličtina; metodika výuky anglického jazyka; analýza potřeb

Klíčová slova anglicky

mediation; soft skills; ESP; legal English; ELT methodology; needs analysis

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 11:32, Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D.

Anotace

V originále

The topic of Intellectual Property (IP) has a privileged position within the syllabus of Legal English at Law Schools. Not only is this an increasingly relevant area of law but also very appealing to students. This makes it an ideal springboard for motivating language work. Based on the premise that language instruction need not limit itself to vocabulary building exercises, this presentation demonstrates a complex lesson plan that integrates more ambitious activities encompassing a wide range of skill practice based on intellectual property law.

Česky

Tato prezentace se zabývá metodikou výuky odborného právního anglického jazyka v oblasti ochrany duševního vlastnictví. Součástí prezentace je představení výukového plánu, který integruje různé jazykové dovednosti se zaměřením na tzv. soft skills.