k 2016

Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken

PEŠKOVÁ, Karolína

Základní údaje

Originální název

Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken

Název česky

Vizuální prostředky k podpoře porozumění textu v učebnicích němčiny jako cizího a druhého jazyka

Vydání

GeSuS-Tagung 2016, 2016

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

učebnice němčiny, němčina jako cizí jazyk, němčina jako druhý jazyk, podpora porozumění textu

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 26. 2. 2017 11:33, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

Das Ziel des Beitrags war es zu feststellen, über welche Funktionen in Bezug auf den Text die ausgewählten Visualisierungen in heutigen DaZ/DaF-Lehrwerken für Kinder und Jugendliche verfügen. Anhand der Ergebnisse der Inhaltsanalyse soll der Beitrag auf mögliche Defizite im Bereich der landeskundlichen Visualisierungen in DaZ/DaF-Lehrwerken aufmerksam machen und neue Anregungen zur weiteren Forschung bieten.

Návaznosti

MUNI/A/0985/2015, interní kód MU
Název: Školní vzdělávání: Výzkum učebních podmínek, výukových metod, didaktických prostředků a kurikula (Akronym: SKOLA 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: Výzkum učebních podmínek, výukových metod, didaktických prostředků a kurikula, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty