2016
Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken
PEŠKOVÁ, KarolínaZákladní údaje
Originální název
Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken
Název česky
Vizuální prostředky k podpoře porozumění textu v učebnicích němčiny jako cizího a druhého jazyka
Autoři
Vydání
GeSuS-Tagung 2016, 2016
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
učebnice němčiny, němčina jako cizí jazyk, němčina jako druhý jazyk, podpora porozumění textu
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 26. 2. 2017 11:33, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
Anotace
V originále
Das Ziel des Beitrags war es zu feststellen, über welche Funktionen in Bezug auf den Text die ausgewählten Visualisierungen in heutigen DaZ/DaF-Lehrwerken für Kinder und Jugendliche verfügen. Anhand der Ergebnisse der Inhaltsanalyse soll der Beitrag auf mögliche Defizite im Bereich der landeskundlichen Visualisierungen in DaZ/DaF-Lehrwerken aufmerksam machen und neue Anregungen zur weiteren Forschung bieten.
Návaznosti
MUNI/A/0985/2015, interní kód MU |
|