CHOVANCOVÁ, Barbora. Just checking your peers – student generated feedback. In Share & Gain: 2nd Legal English Workshop, Supraśl. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Just checking your peers – student generated feedback
Název česky Jen tak pro kontrolu: zpětná vazba generovaná studenty
Autoři CHOVANCOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Share & Gain: 2nd Legal English Workshop, Supraśl, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/16:00093696
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky ESP; právní angličtina; mluvní dovednosti; zpětná vazba; peer review
Klíčová slova anglicky ESP; legal English; speaking skills; feedback; peer review
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 11. 4. 2017 13:21.
Anotace
With the advancement of modern technologies, legal English classes can become more varied and interesting. Since most students nowadays carry electronic devices with them, teachers are able to rely on these forms of technology to assign some specific class-based and out-of-class learning tasks. The workshop describes several methods, such as student supervisor and peer review, which provide students with a unique opportunity to see how their classmates assess each other’s achievement. We will focus on how to make these methods maximally effective – how they work with real students, how teachers may set relevant tasks, what problems may arise, and how they may be addressed. We will also look at how peer review can be applied in the syllabus in order to practice a whole range of skills apart from writing. The workshop participant will have a chance to reflect on how these approaches may be integrated in their own unique teaching situations.
Anotace česky
V rámci tohoto workshopu je představeno několik metod, díky nimž si mohou studenti navzájem poskytovat užitečnou zpětnou vazbu. Zvláštní pozornost je věnována metodě peer review a způsobu, jakým ji lze efektivně zakomponovat do přípravy výukových sylabů.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 21:25