CHOVANCOVÁ, Barbora. Student Involvement and Peer Review: How to Make the Teacher’s Life Easier. In PARK Autumn Conference. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Student Involvement and Peer Review: How to Make the Teacher’s Life Easier
Název česky Peer review ve výuce odborného jazyka
Autoři CHOVANCOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání PARK Autumn Conference, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/16:00093697
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky ESP; právní angličtina; mluvní dovednosti; zpětná vazba; peer review
Klíčová slova anglicky ESP; legal English; speaking skills; feedback; peer review
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 11. 4. 2017 13:23.
Anotace
In this workshop we will look at a source that can significantly help to lighten the workload of teachers: the students themselves. When trained to give feedback to their peers, students can learn to assist others to produce better outcomes and at the same time improve themselves by reflecting on their own learning. The teachers will then reap the benefits when assessing improved versions of their students’ assignments.
Anotace česky
Workshop zaměřený na využití metody tzv. peer review jako formy zpětné vazby pro studenty. Prezentace vychází z praxe školitelky ve výuce odborného právního jazyka na PrF MU v Brně.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 11:43