Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1374373, author = {Janík, Tomáš and Minaříková, Eva and Píšová, Michaela and Uličná, Klára and Janík, Miroslav}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8305-2016}, edition = {1.}, keywords = {professional vision; teacher; teacher education; video; videoclubs}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8304-2}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/858}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 1374373 AU - Janík, Tomáš - Minaříková, Eva - Píšová, Michaela - Uličná, Klára - Janík, Miroslav PY - 2016 TI - Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 42 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021083042 KW - professional vision KW - teacher KW - teacher education KW - video KW - videoclubs UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/858 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/858 N2 - Příslušníci různých profesí se odlišují nejen svými znalostmi, dovednostmi a činnostmi, které vykonávají, ale také tím, jak vnímají – vidí – situace, které se vztahují k výkonu profese: odlišují se svým profesním viděním. Tato kniha je výsledkem výzkumného projektu Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka) (2013-2016). Kladla si za cíl uvést koncept profesního vidění do domácího odborného diskursu a vytvořit a výzkumně ověřit koncepci profesních videoklubů jakožto možností rozvíjení profesního vidění učitelů. Výzkumná část knihy představuje s oporou o kvalitativní studie nejen povahu profesního vidění učitelů anglického jazyka, ale i to, jak se změnilo po účasti ve videoklubech. Kniha chce přispět k diskusi o profesním vidění jako součásti profesionality učitele a o možnostech využití profesních učících se komunit a videosekvencí výuky ve vzdělávání učitelů. e-ISBN 978-80-210-8305-9 ER -
JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára ULIČNÁ a Miroslav JANÍK. \textit{Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 154 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 42. ISBN~978-80-210-8304-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8305-2016.
|