PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy. Online. In SLANÁ REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEOVÁ, L. ( eds.). 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016. první. Brno: MU, 2016, s. 163-171. ISBN 978-80-210-8477-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy
Název anglicky Attitudes of teacher education for health to eating disorders
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016, od s. 163-171, 9 s. 2016.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093794
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8477-3
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016
Klíčová slova česky postoj; učitel; poruchy příjmu potravy; výchova ke zdraví; sémantický diferenciál; interview
Klíčová slova anglicky attitude; teacher; eating disorders; health education; semantic differential; interview
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 13. 3. 2017 18:11.
Anotace
Příspěvek „Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy“ popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno u pedagogů vyučujících na 2. stupni základních škol. Výzkum zjišťoval rozdíly v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k problematice poruch příjmu potravy. Výzkumným nástrojem byl sémantický diferenciál a polostrukturované interview.
Anotace anglicky
Contribution "Attitudes of teachers of health education to eating disorders" describes the results of research that was carried out by teachers insecond grade of primary schools. The research found differences in attitudes of teachers in terms of gender, age and length of teaching practice on the issue of eating disorders. The research tool was semantic differential and semi-structured interview.
Návaznosti
MUNI/A/0963/2015, interní kód MUNázev: Výzkum kurikula vzdělávací oblasti Člověk a zdraví (Akronym: VOČaZ)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum kurikula vzdělávací oblasti Člověk a zdraví, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 8. 2024 17:40