Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1374873, author = {Šindelková, Monika and Málková, Alžběta and Plucková, Irena}, booktitle = {Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV}, keywords = {Gifted students; Talent; Attitude of teacher; Skill; Knowledge; IQ; Scale tests}, language = {cze}, title = {Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1374873 AU - Šindelková, Monika - Málková, Alžběta - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům KW - Gifted students KW - Talent KW - Attitude of teacher KW - Skill KW - Knowledge KW - IQ KW - Scale tests N2 - Přednáška na konferenci: Vyučovací proces je soubor nepřeberného množství činností a metod, které by měly vést k jednomu určitému cíli a to kvalitnímu vzdělání každého vzdělávaného jedince. V dnešní době mnoho autorů vynáší do popředí pojem nadaný či talentovaný žák. Všichni tito autoři upozorňují na nedostatky a polopravdy, které ovlivňují přístup jednotlivých pedagogů a pedagogických pracovníků k nadaným žákům. V české legislativě je proces vzdělávání nadaného žáka sice formulován. Nalezneme mnoho pedagogů, kteří se během jejich několikaleté praxe vůbec s danou formulací nesetkali a tedy v konečném důsledku s nadanými žáky vůbec během vyučování ,,nepočítali“. Toto zjištění nás vedlo k realizaci výzkumného šetření založeného na škálovém dotazníkovém šetření vytvořeném a předloženém studentům prvního a druhého ročníku navazujícího magisterského studia učitelství odborných přírodovědných předmětů pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Cílem výzkumného šetření bylo zmapovat postoje budoucích učitelů přírodovědných předmětů k nadaným žákům. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům. In \textit{Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV}. 2015.
|