2016
Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers
BYTEŠNÍKOVÁ, IlonaZákladní údaje
Originální název
Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers
Název česky
Dítě s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností z pohledu předškolních pedagogů
Autoři
Vydání
1. vyd. Eisenstadt, Ph Publico. Impulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis 11, od s. 81-87, 7 s. 2016
Nakladatel
Pedagogische Hochschule Burgenland
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-85253-561-6
Klíčová slova česky
deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností; opožděný vývoj řeči; narušený vývoj řeči; předškolní pedagog; včasná diagnostika; komunikační strategie.
Klíčová slova anglicky
deficits in development of speech and language skills; delayed speech development; impaired speech development; preschool teacher; early diagnosis; communication strategies
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2017 14:31, Dana Nesnídalová
V originále
This text deals with the highly topical issue of interdisciplinary intervention for children with deficits in development of communication skills. The current task is to detect children at risk, detect delays in speech development and establish appropriate stimulation. The paper presents survey findings analyzing the attitudes of preschool teachers for children with deficits in development of communication skills.
Česky
Text se zabývá vysoce aktuální problematikou mezioborové intervence u dětí s deficity ve vývoji komunikační schopnosti. Aktuální otázkou je včasné podchycení rizikových dětí, odhalení opoždění ve vývoji řeči a nastolení odpovídající stimulace. V příspěvku jsou uvedeny závěry výzkumů analyzujících přístupy předškolních pedagogů k dětem s deficity ve vývoji komunikační schopnosti