BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers. In Johann Pehofer. Ph Publico. Impulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis 11. 1. vyd. Eisenstadt: Pedagogische Hochschule Burgenland, 2016, s. 81-87. ISBN 978-3-85253-561-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers
Název česky Dítě s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností z pohledu předškolních pedagogů
Autoři BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona.
Vydání 1. vyd. Eisenstadt, Ph Publico. Impulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis 11, od s. 81-87, 7 s. 2016.
Nakladatel Pedagogische Hochschule Burgenland
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-85253-561-6
Klíčová slova česky deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností; opožděný vývoj řeči; narušený vývoj řeči; předškolní pedagog; včasná diagnostika; komunikační strategie.
Klíčová slova anglicky deficits in development of speech and language skills; delayed speech development; impaired speech development; preschool teacher; early diagnosis; communication strategies
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 14:31.
Anotace
This text deals with the highly topical issue of interdisciplinary intervention for children with deficits in development of communication skills. The current task is to detect children at risk, detect delays in speech development and establish appropriate stimulation. The paper presents survey findings analyzing the attitudes of preschool teachers for children with deficits in development of communication skills.
Anotace česky
Text se zabývá vysoce aktuální problematikou mezioborové intervence u dětí s deficity ve vývoji komunikační schopnosti. Aktuální otázkou je včasné podchycení rizikových dětí, odhalení opoždění ve vývoji řeči a nastolení odpovídající stimulace. V příspěvku jsou uvedeny závěry výzkumů analyzujících přístupy předškolních pedagogů k dětem s deficity ve vývoji komunikační schopnosti
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 15:53