SUQUET, Petra. Jazykový obsah učebnic francouzštiny pro začátečníky a referenční úroveň A1 (Language Content of Textbooks of French for Beginners and Reference Level Description A1). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 194 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 1. ISBN 978-80-210-8457-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8466-2016. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1375179, author = {Suquet, Petra}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8466-2016}, edition = {1.}, keywords = {language content of textbooks; grammar; vocabulary; language functions; textbooks of French as a foreign language teaching; level of language proficiency; Common European Framework of Reference for Languages; reference level descriptions; analysis}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8457-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Jazykový obsah učebnic francouzštiny pro začátečníky a referenční úroveň A1}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 1375179 AU - Suquet, Petra PY - 2016 TI - Jazykový obsah učebnic francouzštiny pro začátečníky a referenční úroveň A1 VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 1 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021084575 KW - language content of textbooks KW - grammar KW - vocabulary KW - language functions KW - textbooks of French as a foreign language teaching KW - level of language proficiency KW - Common European Framework of Reference for Languages KW - reference level descriptions KW - analysis N2 - Publikace je zaměřena na problematiku jazykového obsahu učebnic francouzského jazyka. Po předložení teoretických východisek jsou představena tři výzkumná šetření. Jejich cílem bylo určit soulad gramatických jevů, slovní zásoby a jazykových funkcí určených k osvojení s popisem referenční úrovně komunikační jazykové kompetence A1. Kvantitativní analýza jazykového obsahu učebnic poukázala na některé společné rysy s podobně zaměřenými kvalitativními studiemi uskutečněnými ve Francii, Německu a Velké Británii. Jazykový obsah všech analyzovaných učebnic určený k osvojení přesahuje do značné míry úroveň A1, což může zvyšovat kognitivní náročnost učení. ER -
SUQUET, Petra. \textit{Jazykový obsah učebnic francouzštiny pro začátečníky a referenční úroveň A1 (Language Content of Textbooks of French for Beginners and Reference Level Description A1)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 194 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 1. ISBN~978-80-210-8457-5. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8466-2016.
|