2016
Nahtstelle Kindergarten - Volksschule; kontinuierliche Vermittlung der Nachbarsprache
BRYCHOVÁ, AliceZákladní údaje
Originální název
Nahtstelle Kindergarten - Volksschule; kontinuierliche Vermittlung der Nachbarsprache
Název česky
Přechod z mateřské školy na základní školu: kontinuální zprostředkování jazyka sousedů
Název anglicky
The transition from kindergarten to primary school: continuous mediation of the language of the neighbors
Autoři
Vydání
Arbeitskreis „Nahtstelle Kindergarten – Volkschule“ im Rahmen des Projekts BIG AT-CZ, 2016
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
zprostředkování jazyka přeshraničních sousedů, předškolní jazykové učení, přechod školka - škola
Klíčová slova anglicky
Language mediation of cross-border neighbors, preschool language learning, transition kindergarten - school
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2017 14:09, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
V originále
Im Fokus des neuen grenzüberschreitenden Projekts Interreg BIG AT-CZ steht die durchgängige tschschische Sprachvermittlung an der Nahtstelle Kindergarten-Volksschule sowie die Entwicklung von didaktisch-methodischen Materialien für die Sprachvermittlung in lebensechten Situationen. Im Vortrag wurden die bewehrten Methoden für die Sprachvermittlung im Kindergarten vorgestellt, die auch ihre Verwendung in der Volkschule finden können.
Česky
Těžiště nového přeshraničního projektu Interreg BIG AT-CZ je konzistentní výuka českého jazyk na rozhraní školky a základní školy a vývoj didaktických a metodických materiálů pro výuku jazyků v přirozených životních situacích. V přednášce jsou prezentovány vyzkoušené metody výuky jazyků, které byly zavedeny v mateřské škole, které mohou také najít své uplatnění v základní škole.
Anglicky
The center of gravity of the new cross-border project Interreg BIG AT-CZ is the consistent teaching of the Czech language interface kindergartens and primary schools and development of educational and methodological materials for language teaching in natural life situations. The lecture presents proven methods of teaching languages that were introduced in kindergarten, which may also find application in elementary school.