2016
Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu
RACEK, OldřichZákladní údaje
Originální název
Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu
Název česky
Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu
Název anglicky
Strategic marketing plan in sport, its implementation and monitoring. Sports sponsorship
Autoři
RACEK, Oldřich (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Management, marketing a ekonomika sportu, od s. 137-149, 173-177, 18 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14510/16:00093913
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-8346-2
Klíčová slova česky
Strategický marketingový plán; sponzoring
Klíčová slova anglicky
Strategic marketing plan; sponsoring
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2017 08:37, Olga Korvasová
V originále
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
Anglicky
The concept of monograph is somehow exceptional in comparison to texts of publications on the topic of Sport Management which are available in the Czech Republic. The difference from other publications is given by the fact, that it is dedicated to all disciplines, which create the nature of Sport Management: society and sport, sport management theory, its history, sports marketing, the economic dimension of sport management and utilization of sport in applied physical activities. This approach was only possible because the team of authors consists of experts of the Department of Social Sciences and Sport Management at Masaryk University, Faculty of Sports Studies, who are involved in teaching, scientific research and publishing segments of the studies related to the sports industry. This is the sector that represents a significant portion of the national economy in terms of its usefulness to improving the quality of life due to its specificity with regard to management, financing, and implementation of activities at local, regional, national and international level.