C 2016

Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu

RACEK, Oldřich

Základní údaje

Originální název

Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu

Název česky

Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu

Název anglicky

Strategic marketing plan in sport, its implementation and monitoring. Sports sponsorship

Autoři

RACEK, Oldřich (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Management, marketing a ekonomika sportu, od s. 137-149, 173-177, 18 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14510/16:00093913

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-210-8346-2

Klíčová slova česky

Strategický marketingový plán; sponzoring

Klíčová slova anglicky

Strategic marketing plan; sponsoring

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2017 08:37, Olga Korvasová

Anotace

V originále

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.

Anglicky

The concept of monograph is somehow exceptional in comparison to texts of publications on the topic of Sport Management which are available in the Czech Republic. The difference from other publications is given by the fact, that it is dedicated to all disciplines, which create the nature of Sport Management: society and sport, sport management theory, its history, sports marketing, the economic dimension of sport management and utilization of sport in applied physical activities. This approach was only possible because the team of authors consists of experts of the Department of Social Sciences and Sport Management at Masaryk University, Faculty of Sports Studies, who are involved in teaching, scientific research and publishing segments of the studies related to the sports industry. This is the sector that represents a significant portion of the national economy in terms of its usefulness to improving the quality of life due to its specificity with regard to management, financing, and implementation of activities at local, regional, national and international level.