BARTOŇOVÁ, Miroslava. Žáci se specifickými poruchami učení se zaměřením na učební styly. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání. 1. vyd. Brno: Paido, 2016, 27 s. ISBN 978-80-7315-255-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci se specifickými poruchami učení se zaměřením na učební styly
Název česky Žáci se specifickými poruchami učení se zaměřením na učební styly
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání, 27 s. 2016.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-255-0
Klíčová slova česky specifické poruchy učení styla učení kognice
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 28. 3. 2017 16:49.
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 07:00