TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Systemic Teacher Education for Gifted Students in Science and Technology. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Spain: IATED Academy, 2017, s. 3865-3871. ISBN 978-84-617-8491-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.0942.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Systemic Teacher Education for Gifted Students in Science and Technology
Název česky Systémové učitelské vzdělávání pro nadané žáky v přírodovědě a technice
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Valencia, Spain, INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference, od s. 3865-3871, 7 s. 2017.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00096316
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-84-617-8491-2
ISSN 2340-1079
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.0942
UT WoS 000413668603130
Klíčová slova česky nadání; motivace; systémové učitelské vzdělávání; přírodovědné a technické vzdělávání
Klíčová slova anglicky giftedness; motivation; systemic teacher education; science and technology education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 16. 3. 2018 10:08.
Anotace
This study provides research outcomes, the aim of which was to answer the research question regarding creation of a systemic teacher education to support giftedness in science and technology. Design-based research was used as a core research strategy in the study, which has brought us to the conclusion that it is necessary to create systemic teacher education for the support of giftedness.
Anotace česky
Tato studie prezentuje výstupy výzkumu, jehož cílem bylo odpovědět na výzkumné otázky týkající se tvorby systémového učitelského vzdělávání v podpoře nadání v přírodovědě a technice. Konstrukční výzkum byl použit jako základní výzkumná strategie v této studii, jež přináší závěry o nutnosti vytvořit systémové učitelské vzdělávání k podpoře nadání.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:02