Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1376151, author = {Kopečný, Petr and Minářová, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání}, edition = {první}, editor = {Bočková, B., Vítková, M. et al.}, keywords = {communicative competencies; preschool age; language levels; pragmatic language level}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8508-4}, pages = {271-284}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Projevy v pragmatické rovině jazyka u dětí v posledním roce před zahájením povinné školní docházky}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1376151 AU - Kopečný, Petr - Minářová, Eva PY - 2016 TI - Projevy v pragmatické rovině jazyka u dětí v posledním roce před zahájením povinné školní docházky VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021085084 KW - communicative competencies KW - preschool age KW - language levels KW - pragmatic language level N2 - V kapitole jsou představeny výsledky analýzy zaměřené na komunikační projevy v pragmatické jazykové rovině u dětí před nástupem povinné školní docházky. Text předkládá teoretické poznatky o komunikaci, o klíčových kompetencích v předškolním vzdělávání, o jazykových rovinách se zaměřením na pragmatiku a o nárocích kladených na dítě předškolního věku. Výsledky šetření kvantitativní povahy vypovídají o sociálním užití komunikačních schopností dětí navštěvujících běžnou mateřskou školu v Jihomoravském kraji. ER -
KOPEČNÝ, Petr a Eva MINÁŘOVÁ. Projevy v pragmatické rovině jazyka u dětí v posledním roce před zahájením povinné školní docházky. In Bočková, B., Vítková, M. et al. \textit{Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s.~271-284. ISBN~978-80-210-8508-4.
|