BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children. Eisenstadt: Pedagogische Hochschule Burgenland, 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children
Název česky Analýza stavu institucionálního předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání Eisenstadt, Pedagogische Hochschule Burgenland, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky přípravná třída předškolní vzdělávání sociální znevýhodnění
Klíčová slova anglicky preparatory class school education social disadvantages
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 3. 4. 2018 05:46.
Anotace
The article presents the personality of the child socially disadvantaged in the process of pre-school education. Emphasis is placed on specifics and strategy approaches. In conclusion, we present the results of a research survey conducted in the framework of the research project 'Special Needs in the context of the Framework Educational Program for Basic Education ". The aim of the research project was to analyze the success of graduates of preparatory classes in elementary education system in Brno, with emphasis on the mastery of knowledge and skills of pupils
Anotace česky
Článek prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 10:48