2016
Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children
Název česky
Analýza stavu institucionálního předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním
Autoři
Vydání
Eisenstadt, Pedagogische Hochschule Burgenland, 2016
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
přípravná třída předškolní vzdělávání sociální znevýhodnění
Klíčová slova anglicky
preparatory class school education social disadvantages
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2018 05:46, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
The article presents the personality of the child socially disadvantaged in the process of pre-school education. Emphasis is placed on specifics and strategy approaches. In conclusion, we present the results of a research survey conducted in the framework of the research project 'Special Needs in the context of the Framework Educational Program for Basic Education ". The aim of the research project was to analyze the success of graduates of preparatory classes in elementary education system in Brno, with emphasis on the mastery of knowledge and skills of pupils
Česky
Článek prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|