J 2016

Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children

Název česky

Analýza stavu institucionálního předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním

Vydání

Eisenstadt, Pedagogische Hochschule Burgenland, 2016

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

přípravná třída předškolní vzdělávání sociální znevýhodnění

Klíčová slova anglicky

preparatory class school education social disadvantages

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2018 05:46, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

The article presents the personality of the child socially disadvantaged in the process of pre-school education. Emphasis is placed on specifics and strategy approaches. In conclusion, we present the results of a research survey conducted in the framework of the research project 'Special Needs in the context of the Framework Educational Program for Basic Education ". The aim of the research project was to analyze the success of graduates of preparatory classes in elementary education system in Brno, with emphasis on the mastery of knowledge and skills of pupils

Česky

Článek prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání