C 2015

Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy

Název česky

Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy

Název anglicky

Specifisc of support of pupils with physical disabilities in inclusive environment of primary school

Vydání

první. Brno, Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe, od s. 169-192, 24 s. 2015

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8098-0

Klíčová slova česky

Podpora; vzdělávání; žák s tělesným postižením; inkluze; základní škola; výzkum; případová studie

Klíčová slova anglicky

Support; education; pupil with physical disability; inclusion; primary school; research; case stady
Změněno: 22. 3. 2017 10:47, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá analýzou případových studií, které charakterizují specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivní základní škole

Anglicky

The chapter deals with analysis cases study which desribe specific of support of pupils with physical disabilities at the inclusive primary school