2015
Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy
OPATŘILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy
Název česky
Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy
Název anglicky
Specifisc of support of pupils with physical disabilities in inclusive environment of primary school
Autoři
Vydání
první. Brno, Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe, od s. 169-192, 24 s. 2015
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8098-0
Klíčová slova česky
Podpora; vzdělávání; žák s tělesným postižením; inkluze; základní škola; výzkum; případová studie
Klíčová slova anglicky
Support; education; pupil with physical disability; inclusion; primary school; research; case stady
Změněno: 22. 3. 2017 10:47, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá analýzou případových studií, které charakterizují specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
Anglicky
The chapter deals with analysis cases study which desribe specific of support of pupils with physical disabilities at the inclusive primary school