2016
Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
OPATŘILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
Název česky
Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
Název anglicky
Specifics of support for education of students with disabilities in inclusive elementary schools
Autoři
Vydání
první. Brno, Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma, od s. 123-130, 9 s. 2016
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8140-6
Klíčová slova česky
Žák s tělesným postižením; vzdělávání; inkluze; podpůrná opatření; výzkum
Klíčová slova anglicky
Pupil with physical disabilities; education; inclusion; supportive measures; research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2017 11:15, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá případovou studií žáka s mozkovou obrnou, která analyzuje podpůrná opatření v základní škole.
Anglicky
The chapter deals with case study of pupil with cerebral palsy witch analysis supportive measures in primary school
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|