C 2016

Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole

Název česky

Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole

Název anglicky

Specifics of support for education of students with disabilities in inclusive elementary schools

Vydání

první. Brno, Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma, od s. 123-130, 9 s. 2016

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8140-6

Klíčová slova česky

Žák s tělesným postižením; vzdělávání; inkluze; podpůrná opatření; výzkum

Klíčová slova anglicky

Pupil with physical disabilities; education; inclusion; supportive measures; research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2017 11:15, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá případovou studií žáka s mozkovou obrnou, která analyzuje podpůrná opatření v základní škole.

Anglicky

The chapter deals with case study of pupil with cerebral palsy witch analysis supportive measures in primary school

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty