DOKULIL, Miloš. „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli (The “Primary“ Focus Towards the Pupil‘S Health has Been Grounded in the Teacher). In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, p. 44-54. ISBN 978-80-210-8139-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1377046, author = {Dokulil, Miloš}, address = {Brno}, booktitle = {ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015.}, edition = {první}, editor = {ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.)}, keywords = {inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8139-0}, pages = {44-54}, publisher = {MU}, title = {„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1377046 AU - Dokulil, Miloš PY - 2015 TI - „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli PB - MU CY - Brno SN - 9788021081390 KW - inclusion KW - methylation KW - exponential (of science) KW - self-control KW - helpfulness KW - efficiency (mechanically) KW - psychophysical health; N2 - Prioritním cílem učitele není známkování žáků. Musí mít k žákům přátelský vztah. Problém je ale i vzájemný. ER -
DOKULIL, Miloš. „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli (The “Primary“ Focus Towards the Pupil‘S Health has Been Grounded in the Teacher). In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). \textit{ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015.}. první. Brno: MU, 2015, p.~44-54. ISBN~978-80-210-8139-0.
|