p 2017

Aplikovaná behaviorální analýza a její zavádění do praxe v ČR

PANČOCHA, Karel

Základní údaje

Originální název

Aplikovaná behaviorální analýza a její zavádění do praxe v ČR

Název česky

Aplikovaná behaviorální analýza a její zavádění do praxe v ČR

Název anglicky

Establishing the Science of Applied Behavior Analysis in the Czech Republic

Autoři

PANČOCHA, Karel (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Konference k Mezinárodnímu dni porozumění autismu, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00108719

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

aplikovaná behaviorální analýza; poruchy autistického spektra; intervence založená na důkazech

Klíčová slova anglicky

applied behavior analysis; autism spectrum disorders; evidence based intervention
Změněno: 7. 7. 2019 17:52, prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.

Anotace

V originále

Formou přednášky v plénu byla představena aplikované behaviorální analýza jako vědní obor, který se zaměřuje na studium chování a možnosti jeho změny. Byly představeny základní teoretická východiska vědy o lidském chování a možnosti její aplikace v praxi, specificky u osob s poruchami autistického spektra.

Anglicky

The paper presented in the plenary session focused on introducing applied behavior analysis as a science focusing on the study of behavior and possibilities of behavioral change. We presented the basic principles of the science of human behavior and possibilities of practical application in persons with autism spectrum disorders.

Návaznosti

MSMT-12040/2017-1, interní kód MU
Název: Zavedení postgraduálního studia Aplikované behaviorální analýzy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity pro využití k práci s dětmi s poruchou autistického spektra II.
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zavedení postgraduálního studia Aplikované behaviorální analýzy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity pro využití k práci s dětmi s poruchou autistického spektra II.