MAZÁČOVÁ, Pavlína. Perspektivy spolupráce veřejných knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století. In VI. mezinárodní vědecká konference Aktuální přístupy v managementu vzdělávání, 21. dubna 2017, Praha. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perspektivy spolupráce veřejných knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století
Název anglicky Perspectives of cooperation between public libraries and schools in the development of literacy for the 21st century
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání VI. mezinárodní vědecká konference Aktuální přístupy v managementu vzdělávání, 21. dubna 2017, Praha, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00096543
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání; management instituce; strategie školy; strategie knihovny; celoživotní učení; gramotnost; informační a mediální gramotnost; pedagogika
Klíčová slova anglicky Education; Management institutions; School strategy; Library strategy; Lifelong learning; literacy; Information and media literacy; pedagogy
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 5. 4. 2018 14:32.
Anotace
Odborná prezentace v kontextu představuje možnosti, které má management školy a management knihovny pro spolupráci v oblasti vzdělávání. Jedná se o kritickou deskripci příležitostí a bariér spolupráce v rozvoji gramotností pro 21. století a v rozvoji celoživotního kompetenčního vzdělávání.
Anotace anglicky
Expert presentation in context is the ability of school management and library management to collaborate in education. It is a critical description of the opportunities and barriers to cooperation in the development of literacy for the 21st century and the development of lifelong competency education.
Návaznosti
MUNI/FR/1559/2016, interní kód MUNázev: Participativní platforma rozvoje informační gramotnosti na Masarykově univerzitě
Investor: Masarykova univerzita, Participativní platforma rozvoje informační gramotnosti na Masarykově univerzitě
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:26