MAZÁČOVÁ, Pavlína. Perspektivy edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k informační gramotnosti v prostředí veřejných knihoven. In Mezinárodní konference Olomoucké speciálněpedagogické dny, 14. - 15. 03. 2017, Olomouc. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perspektivy edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k informační gramotnosti v prostředí veřejných knihoven
Název anglicky Perspectives of education of pupils with special educational needs for information literacy in public libraries
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Mezinárodní konference Olomoucké speciálněpedagogické dny, 14. - 15. 03. 2017, Olomouc, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00096544
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky pedagogika; inkluzivní vzdělávání; počáteční vzdělávání; informační gramotnost; konstruktivismus; knihovna; učící knihovník; neformální vzdělávání
Klíčová slova anglicky pedagogy; Inclusive education; Initial education; Information literacy; Constructivism; library; Learning librarian; informal education
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 5. 4. 2018 14:24.
Anotace
Prezentace řeší aktuální téma celoživotního vzdělávání v neformálním prostředí - inkluzivní vzdělávání. Zaměřuje se na cílové skupiny mladých lidí a na téma informační gramotnost. Prezentace poukazuje na kategorii učícího knihovníka jako vzdělavatele v kompetenčním učení.
Anotace anglicky
The presentation addresses the current topic of lifelong learning in the informal environment - inclusive education. It focuses on target groups of young people and information literacy. The presentation points to the category of the teaching librarian as an educator in competency learning.
Návaznosti
MUNI/FR/1559/2016, interní kód MUNázev: Participativní platforma rozvoje informační gramotnosti na Masarykově univerzitě
Investor: Masarykova univerzita, Participativní platforma rozvoje informační gramotnosti na Masarykově univerzitě
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:21