a 2017

Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny

Název anglicky

Perspectives of the education of a heterogeneous school class for information literacy in a public library environment

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Mezinárodní konference Olomoucké speciálněpedagogické dny, 14. - 15. 03. 2017, Olomouc, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/17:00096545

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; pedagogika; neformální vzdělávání; inormační gramotnost; celoživotní učení; učící knihovník; knihovna

Klíčová slova anglicky

Inclusive education; pedagogy; Non-formal education; Inborn literacy; Lifelong learning; Learning librarian; library

Štítky

Změněno: 5. 4. 2018 14:23, Mgr. Marie Skřivanová

Anotace

V originále

Abstrakt odborného příspěvku řeší aktuální téma celoživotního vzdělávání v neformálním prostředí - inkluzivní vzdělávání. Zaměřuje se na cílové skupiny mladých lidí a na téma informační gramotnost. Prezentace poukazuje na kategorii učícího knihovníka jako vzdělavatele v kompetenčním učení.

Anglicky

The abstract of the expert paper addresses the current topic of lifelong learning in the informal environment - inclusive education. It focuses on target groups of young people and information literacy. The presentation points to the category of the teaching librarian as an educator in competency learning.

Návaznosti

MUNI/FR/1559/2016, interní kód MU
Název: Participativní platforma rozvoje informační gramotnosti na Masarykově univerzitě
Investor: Masarykova univerzita, Participativní platforma rozvoje informační gramotnosti na Masarykově univerzitě