2017
Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Perspektivy edukace heterogenní školní třídy k informační gramotnosti v prostředí veřejné knihovny
Název anglicky
Perspectives of the education of a heterogeneous school class for information literacy in a public library environment
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Mezinárodní konference Olomoucké speciálněpedagogické dny, 14. - 15. 03. 2017, Olomouc, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/17:00096545
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; pedagogika; neformální vzdělávání; inormační gramotnost; celoživotní učení; učící knihovník; knihovna
Klíčová slova anglicky
Inclusive education; pedagogy; Non-formal education; Inborn literacy; Lifelong learning; Learning librarian; library
Štítky
Změněno: 5. 4. 2018 14:23, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Abstrakt odborného příspěvku řeší aktuální téma celoživotního vzdělávání v neformálním prostředí - inkluzivní vzdělávání. Zaměřuje se na cílové skupiny mladých lidí a na téma informační gramotnost. Prezentace poukazuje na kategorii učícího knihovníka jako vzdělavatele v kompetenčním učení.
Anglicky
The abstract of the expert paper addresses the current topic of lifelong learning in the informal environment - inclusive education. It focuses on target groups of young people and information literacy. The presentation points to the category of the teaching librarian as an educator in competency learning.
Návaznosti
MUNI/FR/1559/2016, interní kód MU |
|