p 2017

Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“

VOJTOVÁ, Věra a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“

Název česky

Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“

Vydání

Inkluze jako cesta ke kvalitě života, 2017

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

společné vzdělávání; inkluzivní škola; systém školy; individuální potřeby; týmová práce.

Klíčová slova anglicky

joint education; inclusive school; school system; individual needs; team work.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2018 10:17, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška byla na téma společného vzdělávání v inkluzivní škole. Provázela účastníky k úvahám o škole jako osobitém individuálně koncipovaném systému, který reflektuje možnosti, potřeby a očekávání NEJEN žáků s postižením/znevýhodněním/ výjimečným nadáním…, který vnímá své žáky v kontextu kvality jejich života v dospělosti.Témata byla opřena o aktuální výstupy z výzkumů přednášejících.

Česky

Přednáška byla na téma společného vzdělávání v inkluzivní škole. Provázela účastníky k úvahám o škole jako osobitém individuálně koncipovaném systému, který reflektuje možnosti, potřeby a očekávání NEJEN žáků s postižením/znevýhodněním/ výjimečným nadáním…, který vnímá své žáky v kontextu kvality jejich života v dospělosti.Témata byla opřena o aktuální výstupy z výzkumů přednášejících.