2017
Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“
VOJTOVÁ, Věra a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“
Název česky
Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“
Autoři
Vydání
Inkluze jako cesta ke kvalitě života, 2017
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
společné vzdělávání; inkluzivní škola; systém školy; individuální potřeby; týmová práce.
Klíčová slova anglicky
joint education; inclusive school; school system; individual needs; team work.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2018 10:17, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Přednáška byla na téma společného vzdělávání v inkluzivní škole. Provázela účastníky k úvahám o škole jako osobitém individuálně koncipovaném systému, který reflektuje možnosti, potřeby a očekávání NEJEN žáků s postižením/znevýhodněním/ výjimečným nadáním…, který vnímá své žáky v kontextu kvality jejich života v dospělosti.Témata byla opřena o aktuální výstupy z výzkumů přednášejících.
Česky
Přednáška byla na téma společného vzdělávání v inkluzivní škole. Provázela účastníky k úvahám o škole jako osobitém individuálně koncipovaném systému, který reflektuje možnosti, potřeby a očekávání NEJEN žáků s postižením/znevýhodněním/ výjimečným nadáním…, který vnímá své žáky v kontextu kvality jejich života v dospělosti.Témata byla opřena o aktuální výstupy z výzkumů přednášejících.