VOJTOVÁ, Věra a Eva TRNOVÁ. Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“. In Inkluze jako cesta ke kvalitě života. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“
Název česky Inkluze jako cesta ke kvalitě života - „Škola jako místo (sebe)zkušenosti“
Autoři VOJTOVÁ, Věra a Eva TRNOVÁ.
Vydání Inkluze jako cesta ke kvalitě života, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky společné vzdělávání; inkluzivní škola; systém školy; individuální potřeby; týmová práce.
Klíčová slova anglicky joint education; inclusive school; school system; individual needs; team work.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 13. 3. 2018 10:17.
Anotace
Přednáška byla na téma společného vzdělávání v inkluzivní škole. Provázela účastníky k úvahám o škole jako osobitém individuálně koncipovaném systému, který reflektuje možnosti, potřeby a očekávání NEJEN žáků s postižením/znevýhodněním/ výjimečným nadáním…, který vnímá své žáky v kontextu kvality jejich života v dospělosti.Témata byla opřena o aktuální výstupy z výzkumů přednášejících.
Anotace česky
Přednáška byla na téma společného vzdělávání v inkluzivní škole. Provázela účastníky k úvahám o škole jako osobitém individuálně koncipovaném systému, který reflektuje možnosti, potřeby a očekávání NEJEN žáků s postižením/znevýhodněním/ výjimečným nadáním…, který vnímá své žáky v kontextu kvality jejich života v dospělosti.Témata byla opřena o aktuální výstupy z výzkumů přednášejících.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 17:48