Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1379715, author = {Fišer, Zbyněk and Dvořáková, Dagmar and Cholastová, Jitka and Kuběnský, Petr and Kopečná, Pavla and Šalamounová, Zuzana}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8545-2017}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {creative writing}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8545-9}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/873}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1379715 AU - Fišer, Zbyněk - Dvořáková, Dagmar - Cholastová, Jitka - Kuběnský, Petr - Kopečná, Pavla - Šalamounová, Zuzana PY - 2017 TI - Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021085459 KW - creative writing UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/873 N2 - Tato monografie se zabývá využitím tvůrčího psaní v literární výchově. Ukazuje, jak zařadit do školní praxe cvičení na tvorbu textu, a vysvětluje, proč je tvůrčí psaní účinné jako vyučovací metoda. Autoři monografie chápou tvůrčí psaní jako nástroj poznání. Metody tvůrčího psaní směřují k rozvoji vnímání, prožívání a myšlení žáka a také k rozvoji tvořivé komunikace ve školní třídě. Tvůrčí psaní přitom zůstává také zábavou a (ačkoli to není hlavním záměrem) rozvíjí literární talent pisatele. Kniha nabízí vedle teoretických pasáží řadu jednotlivých projektů (komponovaných tematických lekcí), které najdou využití nejen ve školním vzdělávání (na střední či vysoké škole), ale také jako součást volnočasových aktivit. ER -
FIŠER, Zbyněk, Dagmar DVOŘÁKOVÁ, Jitka CHOLASTOVÁ, Petr KUBĚNSKÝ, Pavla KOPEČNÁ a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. \textit{Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 226 s. ISBN~978-80-210-8545-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8545-2017.
|