CHALOUPKOVÁ, Lucie a Alexandra DOBROVOLNÁ. Podpora učitelek v profesním rozvoji prostřednictvím mentoringu. In Dobrý začátek. Ověřené postupy pro učitelky mateřských škol. Schola empirica, z.s., 2015, s. 81-93. ISBN 978-80-905748-2-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora učitelek v profesním rozvoji prostřednictvím mentoringu
Autoři CHALOUPKOVÁ, Lucie a Alexandra DOBROVOLNÁ.
Vydání Dobrý začátek. Ověřené postupy pro učitelky mateřských škol. od s. 81-93, 2015.
Nakladatel Schola empirica, z.s.
Další údaje
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-905748-2-3
Klíčová slova česky mentoring, učitelka mateřské školy, stres, kolegiální podpora, sebereflexe
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D., učo 52296. Změněno: 9. 6. 2017 10:06.
Anotace
Kapitola pojednává o možnostech kolegiální podpory při profesním rozvoji učitelem mateřských škol. Představuje mentoring jako jednu z možností individuálního profesního rozvoje, popisuje specifika mentorského vztahu a podmínek pro mentorskou podporu na pracovišti.Přináší konkrétní ukázku situací, které přibližují mentorskou praxi ve škole.
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 07:06