Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1384217, author = {Cígler, Hynek and Jabůrek, Michal and Portešová, Šárka and Straka, Ondřej}, address = {Praha}, booktitle = {Tvořivost jako součást nadání}, editor = {Hana Janoušková}, keywords = {talent; diagnostics of mathematical talent; TIM}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-86956-97-8}, pages = {56-60}, publisher = {Národní institut pro další vzdělávání}, title = {TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)}, url = {http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1384217 AU - Cígler, Hynek - Jabůrek, Michal - Portešová, Šárka - Straka, Ondřej PY - 2016 TI - TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách) PB - Národní institut pro další vzdělávání CY - Praha SN - 9788086956978 KW - talent KW - diagnostics of mathematical talent KW - TIM UR - http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779 L2 - http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779 N2 - V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi. ER -
CÍGLER, Hynek, Michal JABŮREK, Šárka PORTEŠOVÁ a Ondřej STRAKA. TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách). In Hana Janoušková. \textit{Tvořivost jako součást nadání}. Praha: Národní institut pro další vzdělávání, 2016, s.~56-60. ISBN~978-80-86956-97-8.
|