d 2017

Jak žáci prožívají přechod ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy

NAVRÁTILOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Jak žáci prožívají přechod ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy

Název česky

Jak žáci prožívají přechod ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy

Název anglicky

How the pupils experience the transition from grade four to grade five of primary school

Vydání

2017. vyd. Brno, Komenský, od s. 13-17, 5 s. 2017

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

tranzice; základní škola; (ne)naplněná očekávání

Klíčová slova anglicky

transition; primary school; (un)fullfiled expectations

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 31. 1. 2018 14:11, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Text prezentuje vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na přechod žáků v rámci základní školy.

Anglicky

The paper presents the results of research focus on transition of primary school pupils.

Návaznosti

MUNI/A/0960/2016, interní kód MU
Název: Procesy učení v různých sociálních prostředích
Investor: Masarykova univerzita, Procesy učení v různých sociálních prostředích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty