2017
School psychologists in inclusive education : Two cases from the Czech Republic
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
School psychologists in inclusive education : Two cases from the Czech Republic
Název česky
Školní psychologové v inkluzivním vzdělávání : dva případy z České republiky
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
London, Inclusive Educational Practice in Europe. Psychological Perspectives, od s. 26-48, 23 s. UCL 1, 2017
Nakladatel
UCL Institute of Education Press
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/17:00097139
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-1-85856-819-5
Klíčová slova česky
školní psychologie; inkluzivní vzdělávání
Klíčová slova anglicky
school psychology; inclusive education
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 5. 2018 10:50, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
The book focuses on the up-to-date accounts of the debates, tensions and successes that concern this four-decade long international movement to keep children in education. The authors present the examples of good practice and/or the results of selected researches related with inclusive education performed in different countries.
Česky
Publikace shrnuje aktuální poznatky o diskuse o napětích a úspěších, které se týkají mnohaletých snah o společné vzdělávání dětí. Autoři prezentují příklady dobré praxe a výsledky vybraných výzkumů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, které byly realizovány v různých zemích.
Návaznosti
LG15038, projekt VaV |
|