C 2017

School psychologists in inclusive education : Two cases from the Czech Republic

LAZAROVÁ, Bohumíra

Základní údaje

Originální název

School psychologists in inclusive education : Two cases from the Czech Republic

Název česky

Školní psychologové v inkluzivním vzdělávání : dva případy z České republiky

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

London, Inclusive Educational Practice in Europe. Psychological Perspectives, od s. 26-48, 23 s. UCL 1, 2017

Nakladatel

UCL Institute of Education Press

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/17:00097139

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-1-85856-819-5

Klíčová slova česky

školní psychologie; inkluzivní vzdělávání

Klíčová slova anglicky

school psychology; inclusive education

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 5. 2018 10:50, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

The book focuses on the up-to-date accounts of the debates, tensions and successes that concern this four-decade long international movement to keep children in education. The authors present the examples of good practice and/or the results of selected researches related with inclusive education performed in different countries.

Česky

Publikace shrnuje aktuální poznatky o diskuse o napětích a úspěších, které se týkají mnohaletých snah o společné vzdělávání dětí. Autoři prezentují příklady dobré praxe a výsledky vybraných výzkumů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, které byly realizovány v různých zemích.

Návaznosti

LG15038, projekt VaV
Název: Podpora účasti psychologů České republiky v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie