KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Autonomous and Heteronomous Evaluation as One of the Determinants of The Student Professional Development. In 18th Biennial Conference on Teachers and Teaching, ISATT 2017, Salamanca. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autonomous and Heteronomous Evaluation as One of the Determinants of The Student Professional Development
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání 18th Biennial Conference on Teachers and Teaching, ISATT 2017, Salamanca, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesní kompetence, profesní sebepojetí; evaluace; autoevaluace; pedagogická praxe; reflexe; sebereflexe; reflektivní model; autoevaluační a evaluační nástroj;, provázející učitel
Klíčová slova anglicky professional competence; professional self-image; evaluation; self-evaluation; practical training; reflection; self-reflection; reflective model; (auto)assessment tool; accompanying teacher
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 11. 7. 2017 06:01.
Anotace
The aim of presentation was to present the results of the research of empirical investigation, the aim of which was to find out how students’ and cooperating teachers’ views on the development of students’ professional skills develop over three semesters based on specific experience gained during teaching practice and what the differences in their values are.
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 17:45