2017
Autonomous and Heteronomous Evaluation as One of the Determinants of The Student Professional Development
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Autonomous and Heteronomous Evaluation as One of the Determinants of The Student Professional Development
Autoři
Vydání
18th Biennial Conference on Teachers and Teaching, ISATT 2017, Salamanca, 2017
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
profesní kompetence, profesní sebepojetí; evaluace; autoevaluace; pedagogická praxe; reflexe; sebereflexe; reflektivní model; autoevaluační a evaluační nástroj;, provázející učitel
Klíčová slova anglicky
professional competence; professional self-image; evaluation; self-evaluation; practical training; reflection; self-reflection; reflective model; (auto)assessment tool; accompanying teacher
Změněno: 11. 7. 2017 06:01, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Anotace
V originále
The aim of presentation was to present the results of the research of empirical investigation, the aim of which was to find out how students’ and cooperating teachers’ views on the development of students’ professional skills develop over three semesters based on specific experience gained during teaching practice and what the differences in their values are.