k 2017

Autonomous and Heteronomous Evaluation as One of the Determinants of The Student Professional Development

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Autonomous and Heteronomous Evaluation as One of the Determinants of The Student Professional Development

Vydání

18th Biennial Conference on Teachers and Teaching, ISATT 2017, Salamanca, 2017

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

profesní kompetence, profesní sebepojetí; evaluace; autoevaluace; pedagogická praxe; reflexe; sebereflexe; reflektivní model; autoevaluační a evaluační nástroj;, provázející učitel

Klíčová slova anglicky

professional competence; professional self-image; evaluation; self-evaluation; practical training; reflection; self-reflection; reflective model; (auto)assessment tool; accompanying teacher
Změněno: 11. 7. 2017 06:01, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

The aim of presentation was to present the results of the research of empirical investigation, the aim of which was to find out how students’ and cooperating teachers’ views on the development of students’ professional skills develop over three semesters based on specific experience gained during teaching practice and what the differences in their values are.