MAZÁČOVÁ, Pavlína. Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti (Teaching Librarian in the Perspective of Education Heterogeneous School Classes on Information Literacy). Proinflow : časopis pro informační vědy. Brno: Masarykova univerzita, 2017, vol. 9, No 1, p. 23-31. ISSN 1804-2406. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1386097, author = {Mazáčová, Pavlína}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {Inclusion; Heterogeneous Class; Teaching Librarian; Information Education; Information Literacy; Pedagogy; Special Education; Developmental Learning Disabilities}, language = {cze}, issn = {1804-2406}, journal = {Proinflow : časopis pro informační vědy}, title = {Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti}, url = {http://hdl.handle.net/11222.digilib/136984}, volume = {9}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1386097 AU - Mazáčová, Pavlína PY - 2017 TI - Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti JF - Proinflow : časopis pro informační vědy VL - 9 IS - 1 SP - 23-31 EP - 23-31 PB - Masarykova univerzita SN - 18042406 KW - Inclusion KW - Heterogeneous Class KW - Teaching Librarian KW - Information Education KW - Information Literacy KW - Pedagogy KW - Special Education KW - Developmental Learning Disabilities UR - http://hdl.handle.net/11222.digilib/136984 L2 - http://hdl.handle.net/11222.digilib/136984 N2 - Edukace heterogenní třídy má pedagogická, didaktická i psychologická specifika, přičemž v prostředí veřejné knihovny interaguje s touto edukační skupinou v programech rozvíjejících informační gramotnost učící knihovník většinou bez dostatečné znalosti teorie a praxe speciálního vzdělávání. Předkládaný odborný příspěvek prezentuje vybrané pedagogické a didaktické koncepty, které je žádoucí v praxi inkluzivního vzdělávání směřujícího k rozvoji informační gramotnosti uplatňovat z perspektivy učícího knihovníka. Záměrem autorky je dílčím způsobem přispět k potřebné deskripci problematiky a sekundárně ke kvalitativnímu posunu edukace v informační gramotnosti heterogenních školních tříd v prostředí veřejných knihoven. ER -
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti (Teaching Librarian in the Perspective of Education Heterogeneous School Classes on Information Literacy). \textit{Proinflow : časopis pro informační vědy}. Brno: Masarykova univerzita, 2017, vol.~9, No~1, p.~23-31. ISSN~1804-2406.
|