JANÍKOVÁ, Věra. Positiver Transfer und Text(sorten)kompetenz beim Schreiben in mehreren Sprachen. In Zhu, Jianhua, Zhao, Jin, Szurawitzki, Michael. Germanistik zwischen Tradition und Innovation. 1. vyd. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2017, s. 179-183. ISBN 978-3-631-70764-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3726/b10792.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Positiver Transfer und Text(sorten)kompetenz beim Schreiben in mehreren Sprachen
Název česky Pozitivní transfer a dovednost psát texty v několika jazycích
Název anglicky Positive transfer and text (sorts) competence when writing in several languages
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Frankfurt am Main, Germanistik zwischen Tradition und Innovation. od s. 179-183, 5 s. 2017.
Nakladatel Peter Lang
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00094890
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-631-70764-7
Doi http://dx.doi.org/10.3726/b10792
Klíčová slova česky vícejazyčnost; psaní textů ve více jazycích; positivní transfer; výzkum
Klíčová slova anglicky multilingualism; writing texts in several languages; positive transfer; research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2018 18:36.
Anotace
In der Studie Beitrag werden Teilergebnisse eines Forschungsprojekts zur Ermittlung der mehrsprachigen Schreibkompetenz der Schüler präsentiert, in dem gezielt bestimmte Aspekte des positiven Transfers von Text(sorten)kompetenz beim Schreiben von der Textsorte Einladung in mehreren Sprachen (Tschechisch, Deutsch, Englisch) fokussiert wurden.
Anotace česky
Ve studii jsou představeny dílčí výsledky výzkumného projektu, v jehož rámci byla zkoumána dovednost žáků psát texty ve více jazycích, přičemž hlavní pozornost byla zaměřena na vybrané aspekty vlivu pozitivního transferu při psaní pozvánky v několika jazycích (čeština, němčina, angličtina).
Anotace anglicky
The study presents partial results of a research project that examined the pupils' ability to write texts in multiple languages, focusing on selected aspects of the positive transfer effect when writing an invitation in several languages (Czech, German, English).
Návaznosti
GAP407/11/0321, projekt VaVNázev: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
VytisknoutZobrazeno: 15. 6. 2024 01:01