SKALICKÝ, Roman. The relation between the company financial brand value and the company market value. Online. In Svatopluk Kapounek, Veronika Krůtilová. Conference Proceedings. Brno: Mendel University in Brno, 2017, s. 814-822. ISBN 978-80-7509-499-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The relation between the company financial brand value and the company market value
Autoři SKALICKÝ, Roman (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Conference Proceedings, od s. 814-822, 9 s. 2017.
Nakladatel Mendel University in Brno
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/17:00097506
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7509-499-5
UT WoS 000427306200084
Klíčová slova anglicky brand; brand valuation; Granger causality test
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 9. 4. 2018 11:30.
Anotace
to verify by data on the brand valuations and the company valuations on public markets whether the financial brand valuations contain some information on future company valuations
Návaznosti
MUNI/A/0823/2016, interní kód MUNázev: Behaviorální, znalostní a ekonomické aspekty oceňování a obchodování finančních a jiných aktiv (Akronym: BZEAO)
Investor: Masarykova univerzita, Behaviorální, znalostní a ekonomické aspekty oceňování a obchodování finančních a jiných aktiv, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 18:23