DREXLEROVÁ, Anna. Kluků je škoda, holky na to nemají: genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy. In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Hradec Králové, 13.-15. 9. 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kluků je škoda, holky na to nemají: genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy
Název česky Kluků je škoda, holky na to nemají: genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy
Název anglicky Boys are unfortunate, girls do not have what it takes: gender aspects in the assessment of the weakest students
Autoři DREXLEROVÁ, Anna.
Vydání XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Hradec Králové, 13.-15. 9. 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky hodnoticí úsudek učitele, gender, diferencovaný přístup učitele, školní úspěšnost, labeling
Klíčová slova anglicky teacher judgment, gender, teacher differentiated behavior, academic success, labeling
Změnil Změnila: Mgr. Anna Drexlerová, učo 350370. Změněno: 19. 10. 2017 14:51.
Anotace
Příspěvek bude prezentovat vybrané výsledky dlouhodobého výzkumného šetření. Cílem předloženého příspěvku bude zodpovědět dvě výzkumné otázky: 1) Jak si učitelka vysvětluje slabé školní výkony v případě dívek a v případě chlapců? 2) Jak probíhá komunikace mezi učitelkou a prospěchově slabými dívkami a chlapci?
Anotace anglicky
The paper will present selected results of a longitudinal research. The aim of the paper is to answer two research questions: 1) How does the teacher understand the weak academic performance in case of girls and in case of boys? 2) What does the communication between the teacher and the academically weak girls and boys look like?
Návaznosti
MUNI/A/0960/2016, interní kód MUNázev: Procesy učení v různých sociálních prostředích
Investor: Masarykova univerzita, Procesy učení v různých sociálních prostředích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 22:07