B 2017

Tvorba digitálních vzdělávací objektů pro online prostředí: didaktické a technické poznámky k tvorbě digitálních vzdělávacích objektů (převážně) v konektivistickém a konstruktivistickém paradigmatu

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

Tvorba digitálních vzdělávací objektů pro online prostředí: didaktické a technické poznámky k tvorbě digitálních vzdělávacích objektů (převážně) v konektivistickém a konstruktivistickém paradigmatu

Název anglicky

Creation of digital educational objects for the online environment: didactic and technical notes on the creation of digital educational objects (predominantly) in the connectivist and constructivist paradigm

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, 111 s. 2017

Nakladatel

Flow

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-88123-17-0

Klíčová slova česky

LMS; e-learning; edTech; Moodle

Klíčová slova anglicky

LMS; e-learning; edTech; Moodle
Změněno: 18. 9. 2017 15:07, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

V originále

Digitální objekty, které je možné využívat ve vzdělávání, představují zajímavou a klíčovou část toho, co si většina lidí představí pod pojmem vzdělávací technologie. Jsou to jednak zařízení, která je možné pro vzdělávání používat, ale také nástroje či výukové objekty, se kterými na nich lze pracovat a které směřují k jisté formě edukace. V jednotlivých tématech se proto zaměříme na oblast tvorby jednotlivých digitálních artefaktů, které lze pro vzdělávání druhých využít. Budeme mít na mysli především tvůrce e-learningových kurzů různého druhu, tedy osoby, které dostávají (nebo si vytváří) zadání koncipovat logicky ucelenou edukační jednotku, kterou mají naplnit různými materiály - od textových dokumentů až po videa, infografiky, 3D modely nebo testy.

Anglicky

Digital objects that can be used in education are an interesting and key part of what most people will see under the notion of educational technology. They are both devices that can be used for education, but also tools or learning objects that can be used for them and which are directed towards a certain form of education. Therefore, we will focus on the individual digital artefacts, which can be used for the education of others. In particular, we will keep in mind the creators of e-learning courses of various kinds, ie those who receive (or create) an assignment to conceive of a logically comprehensive educational unit to be filled with various materials - from text documents to videos, infographics, 3D models or tests.