2017
Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak
MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ, Miroslav JANÍK a Tomáš JANÍKZákladní údaje
Originální název
Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak
Název anglicky
Using Eye-Tracking in Teacher Research: Why and How
Autoři
Vydání
XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výzkum učitele; profesní vidění; eye-tracking
Klíčová slova anglicky
teacher research; professional vision; eye-tracking
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 9. 2017 18:50, Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je na základě přehledu dostupných studií diskutovat možnosti využití technologie eye-trackingu ve výzkumu učitele a jeho profesního vidění, jaké cíle lze sledovat a jakými způsoby jich lze dosáhnout. Dále bude představen design konkrétního výzkumu, který eye-tracking pro výzkum profesního vidění využívá.
Anglicky
Based on a review of relevant literature, the presentation aims to discuss the possibilities of using eye-tracking technology in research on teachers and their professional vision, what research aims can be addressed and how they can be achieved. Following this, the design of a specific research study that uses eye-tracking for investigating teachers’ professional vision will be introduced.
Návaznosti
GA17-15467S, projekt VaV |
|