Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1390356, author = {Zounek, Jiří and Juhaňák, Libor and Bárta, Ondřej and Záleská, Klára and Vlčková, Kristýna}, booktitle = {XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-15. 9. 2017, Hradec Králové}, keywords = {digital technologies; student; formal and informal learning; school; family; virtual environment; research}, language = {cze}, title = {Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu}, url = {http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 1390356 AU - Zounek, Jiří - Juhaňák, Libor - Bárta, Ondřej - Záleská, Klára - Vlčková, Kristýna PY - 2017 TI - Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu KW - digital technologies KW - student KW - formal and informal learning KW - school KW - family KW - virtual environment KW - research UR - http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf N2 - Hlavním cílem příspěvku je popsat, vysvětlit a interpretovat dosavadní výsledky empirického výzkumu, který se zaměřuje na role digitálních technologií v životě dnešních (patnáctiletých) žáků. Sekundárním cílem příspěvku je představení nového výzkumného projektu s názvem Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů (podporován GAČR, č. p. 17-06152S). Tento projekt se zaměřuje na digitální technologie a to jakými způsoby vstupují do každodenního života a učení žáků, v různých kontextech a v různých prostředích. Náš výzkum ukazuje, že škola sehrává důležitou úlohu v osvojování dovedností využívat ICT v různých životních situacích. Výsledky ale také naznačují význam mimoškolního prostředí, které hraje roli nejen při samotném osvojování, ale také v dalším rozvoji schopností a dovedností využívat ICT. Výsledky výzkumů rovněž upozorňují na nevyužitý potenciál ICT ve vzdělávání, ale i na potenciální hrozby, které přináší ICT do života žáků. Příliš ovšem nevíme o „životě“ a aktivitách žáků ve virtuálním prostředí. ER -
ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA, Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu. In \textit{XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-15. 9. 2017, Hradec Králové}. 2017.
|