Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1390838, author = {Bortlíková, Monika and Plucková, Irena}, address = {Ostrava}, booktitle = {MEZINÁRODNÍ KONFERENCE AKTUÁLNÍ ASPEKTY PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVY A POSTGRADUÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ CHEMIE}, edition = {1.}, editor = {Kričfaluši Dana (Ed.)}, keywords = {misconception, anorganic chemistry, concept map, knowledge, oxygen}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-7464-942-4}, pages = {285-290}, publisher = {Ostravská univerzita}, title = {IDENTIFIKACE MISKONCEPCÍ VE VYBRANÝCH ASPEKTECH ANORGANICKÉ CHEMIE POMOCÍ POJMOVÝCH MAP}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1390838 AU - Bortlíková, Monika - Plucková, Irena PY - 2017 TI - IDENTIFIKACE MISKONCEPCÍ VE VYBRANÝCH ASPEKTECH ANORGANICKÉ CHEMIE POMOCÍ POJMOVÝCH MAP PB - Ostravská univerzita CY - Ostrava SN - 9788074649424 KW - misconception, anorganic chemistry, concept map, knowledge, oxygen N2 - Pojmová mapa se v dnešní době velmi často využívá jako jeden z diagnostických nástrojů pro identifikaci miskoncepcí především v přírodovědných předmětech. Podněcuje žáky k hlubšímu, aktivnějšímu a kritičtějšímu pohledu na konkrétní probírané téma. Pomáhá učitelům a pedagogům hledat možné nepřesnosti a nejasnosti ve vzájemných vztazích mezi pojmovými strukturami. Předložený příspěvek se zabývá identifikací miskoncepcí prvku kyslíku pomocí pojmové mapy. Žáci mají mnoho nepřesných či nedokonalých představ o vybraném prvku periodické tabulky. Tyto představy jsou před učiteli většinou skryty. Pojmová mapa je jeden z nástrojů, který pomáhá učitelům odhalovat skryté představy žáků o daných pojmech a následně s nimi pracovat z různých úhlů pohledu. Jedná se o předvýzkum kvalitativního výzkumného šetření, který byl proveden u žáků osmého ročníku na čtyřech základních školách. ER -
BORTLÍKOVÁ, Monika a Irena PLUCKOVÁ. IDENTIFIKACE MISKONCEPCÍ VE VYBRANÝCH ASPEKTECH ANORGANICKÉ CHEMIE POMOCÍ POJMOVÝCH MAP. In Kričfaluši Dana (Ed.). \textit{MEZINÁRODNÍ KONFERENCE AKTUÁLNÍ ASPEKTY PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVY A POSTGRADUÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ CHEMIE}. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2017, s.~285-290. ISBN~978-80-7464-942-4.
|