VRUBEL, Martin. Analýza přístupnosti vzdělávání dospělých s postižením v České republice, Izraeli a Gruzii. In 9. mezinárodní konference celoživotního vzdělávání ICOLLE 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza přístupnosti vzdělávání dospělých s postižením v České republice, Izraeli a Gruzii
Název česky Analýza přístupnosti vzdělávání dospělých s postižením v České republice, Izraeli a Gruzii
Název anglicky Analysis of accessibility of adult education with disabilities in the Czech Republic, Israel and Georgia
Autoři VRUBEL, Martin.
Vydání 9. mezinárodní konference celoživotního vzdělávání ICOLLE 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky celoživotní vzdělávání; vzdělávání dospělých; osoba s postižení; mezinárodní srovnání
Klíčová slova anglicky lifelong learning; adult education; person with disability; international comparison
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 11. 3. 2018 18:38.
Anotace
Příspěvek prezentoval srovnávací výzkum přístupnosti celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělých osob s postižením v České republice a partnerských zemích EU. Česká republika má obdobnou nabídku možnosti celoživotního vzdělávání jako Israel. Gruzie v současné době buduje kapacity pro další vzdělávání osob s postižením. Vliv na toto má evropská legislativa a evropské rozvojové projekty.
Anotace anglicky
The paper presented a study of accessibility of lifelong education and adult education of adult with disabilities in the Czech republic and the EU partner countries. The Czech Republic has a similar offer of lifelong learning opportunities as Israel. Georgia is currently building capacity for further education of people with disabilities. The impact of this is on European legislation and European development projects.
Návaznosti
2015-2951/001-001, interní kód MUNázev: Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education (Akronym: DARE)
Investor: Evropská unie, Developing programs for Access of disadvantaged groups of people and Regions to higher Education, Budování kapacit v oblasti vysokoškolského vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:26