BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Zkušenosti pediatrů s poskytováním péče u dětí s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností - pohledy z praxe. Pediatrie pro praxi. Olomouc: Solen, s.r.o., 2017, roč. 18, č. 4, s. 232-234. ISSN 1213-0494.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenosti pediatrů s poskytováním péče u dětí s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností - pohledy z praxe.
Název česky Zkušenosti pediatrů s poskytováním péče u dětí s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností - pohledy z praxe.
Název anglicky Experience of paediatricians with care for children with speech development and language competence deficits – from the medial practice
Autoři BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pediatrie pro praxi, Olomouc, Solen, s.r.o. 2017, 1213-0494.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00098044
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dítě s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností; opožděný vývoj řeči; raná logopedická intervence
Klíčová slova anglicky children with speech development and language competence deficits; delayed speech development; early intervention
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 14:26.
Anotace
V současné době dochází v České republice ke zvyšujícímu se počtu dětí s opožděným a narušeným vývojem řeči. Poměrně velké množství dětí se potýká s nedostatky v úrovni komunikační schopnosti v posledním roce před vstupem do školy a po zahájení školní docházky. Proto je třeba se zaměřit na včasnou diagnostiku a zahájení odpovídající intervence ihned po zjištění vývojového opoždění. Příspěvek přináší závěry výzkumné studie analyzující názory pediatrů na danou problematiku.
Anotace anglicky
Nowadays the number of children with a speech development delay or disorder has been increasing in the Czech Republic. Quite a large number of children show deficiency in communication abilities in the last pre-school year and after they start to attend school. Therefore we have to focus on early diagnostics and commencement of the corresponding intervention immediately after some delay in the development is found. The contribution brings conclusions of a research study analyzing the opinions of paediatricians concerning this matter.
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 03:46