2017
Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK et. al.Základní údaje
Originální název
Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
Název česky
Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
Název anglicky
Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?
Autoři
HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš KOHOUTEK (203 Česká republika, domácí), Miroslav JANÍK (203 Česká republika, domácí), Klára ULIČNÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00095108
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7435-688-9
Klíčová slova česky
začínající učitel; odchod z profese; prediktory
Klíčová slova anglicky
novice teacher; drop-out; predictors
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2018 10:36, Dana Nesnídalová
V originále
Cílem příspěvku je na základě výsledků výzkumu formulovat doporučení směřující k redukci nežádoucích odchodů začínajících učitelů pro školy, školskou politiku a pregraduální vzdělávání učitelů.
Anglicky
The contribution focused on the formulations of recommendations for schools, educational policy and teacher education. The recommended measures are aimed at reducing drop-out in novice teachers.
Návaznosti
GA15-12956S, projekt VaV |
|