a 2017

Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?

HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK et. al.

Základní údaje

Originální název

Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?

Název česky

Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?

Název anglicky

Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?

Autoři

HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš KOHOUTEK (203 Česká republika, domácí), Miroslav JANÍK (203 Česká republika, domácí), Klára ULIČNÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00095108

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7435-688-9

Klíčová slova česky

začínající učitel; odchod z profese; prediktory

Klíčová slova anglicky

novice teacher; drop-out; predictors

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2018 10:36, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je na základě výsledků výzkumu formulovat doporučení směřující k redukci nežádoucích odchodů začínajících učitelů pro školy, školskou politiku a pregraduální vzdělávání učitelů.

Anglicky

The contribution focused on the formulations of recommendations for schools, educational policy and teacher education. The recommended measures are aimed at reducing drop-out in novice teachers.

Návaznosti

GA15-12956S, projekt VaV
Název: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů