2017
Finanční krize - změna strategické pozice podniku
ZÁTHURECKÝ, ViliamZákladní údaje
Originální název
Finanční krize - změna strategické pozice podniku
Název anglicky
Financial crisis - change the strategic position oh the company
Autoři
Vydání
1. vyd. Bratislava, od s. 1154 - 1162, 8 s. 2017
Nakladatel
Vydavateľstvo EKONÓM Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-225-4422-1
Klíčová slova česky
Obchodní strategie, finanční krize, strategická pozice, konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky
Business strategy, financial crisis, strategic position, competitiveness
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 11. 2017 15:53, Ing. Viliam Záthurecký, MBA, Ph.D.
V originále
Tvorba nepřetržité úpravy obchodní strategie získává v současné podnikové strategii vysokou důležitost. Profesní a vědecký výzkum tohoto fenoménu může představovat výraznou reakci na současnou ekonomickou situaci. Tento článek představuje motivy zmeny strategické pozice formou případové studie což vede k vytvoření konzistentní obchodní strategie pro tvůrčí činnost podniku, pokud jde o strategické alternativy pro jeho další rozvoj. Článek analyzuje způsob jak zákazníci tuto změnu přijmou a co tato skutečnost přinese podnikům. Zjištění ukazují, že změna strategické pozice podniku má v podniku významné postavení a zvyšuje přitažlivost pro zákazníky a nakonec zvýšení konkurenceschopnosti.
Anglicky
Creating a continuous adjustment of business strategy acquires in contemporary business practice in importance. Profession al and scientific research of this phenomenon may present economy in this region significantly react to the current economic situation. This paper presents a case study motives leading to the creation of a consistent business strategy, respectively. to cha nge the creative activity of the enterprise in terms of strategic alternatives for its further development. The paper analyzes how customers embrace this change and that this fact brings to the business. The findings show that the change of the strategic p osition of the company is the enterprise value for a significant shift, increasing the attractiveness for customers and ultimately increase its competitiveness.