FRAJER, Jindřich, Jan HERCIK a Martin STODŮLKA. Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie. Geografické rozhledy. Praha: Česká geografická společnost, 2017, roč. 27, č. 1, s. 16-19. ISSN 1210-3004. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1395762, author = {Frajer, Jindřich and Hercik, Jan and Stodůlka, Martin}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {fishponds; field education; geography; interdisciplinarity; Czechia}, language = {cze}, issn = {1210-3004}, journal = {Geografické rozhledy}, title = {Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie}, url = {http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58}, volume = {27}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1395762 AU - Frajer, Jindřich - Hercik, Jan - Stodůlka, Martin PY - 2017 TI - Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie JF - Geografické rozhledy VL - 27 IS - 1 SP - 16-19 EP - 16-19 PB - Česká geografická společnost SN - 12103004 KW - fishponds KW - field education KW - geography KW - interdisciplinarity KW - Czechia UR - http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58 L2 - http://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/58 N2 - Rybníky se řadí mezi významné a zároveň známé krajinné prvky Česka. Všeobecné povědomí o jejich roli a funkci v krajině a zároveň jejich prostorová distribuce na takřka celém území našeho státu, z nich činí také velmi vhodné lokality k terénní výuce na základních i středních školách. V následujícím textu se zabýváme náměty spojené s rybníky pro terénní výuku geografie a uvádíme rovněž praktické ukázky pro její přípravu, spolu s možným interdisciplinárním přesahem. ER -
FRAJER, Jindřich, Jan HERCIK a Martin STODŮLKA. Rybníky jako tematické náměty pro terénní výuku geografie. \textit{Geografické rozhledy}. Praha: Česká geografická společnost, 2017, roč.~27, č.~1, s.~16-19. ISSN~1210-3004.
|