D 2012

Kdopak by se CLILu bál?

TOMANOVÁ, Milena

Basic information

Original name

Kdopak by se CLILu bál?

Name in Czech

Kdopak by se CLILu bál?

Name (in English)

Who would be afraid of CLIL?

Edition

1. vyd. Brno, CLIL do škol. Sborník konference. p. 75-79, 94 pp. 2012

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5938-2

Keywords (in Czech)

Cíle a výstupy tří etap projektu; zkušenosti z práce metodou CLIL; metodika práce v jiných CLIL projektech; scaffolding;

Keywords in English

Goals and outcomes in the three phases of the CLIL project; experience gathered in the work by CLIL; methodology of work in other CLIL projects; scaffolding

Tags

Reviewed
Změněno: 28/11/2017 16:21, Mgr. Milena Tomanová, Ph.D.

Abstract

V originále

Článek analyzuje možnosti využití metody CLIL v hodinách hudební výchovy.

In English

The article analyzes the possibilities of using the CLIL method in music lessons.

Links

CZ.1.07/1.1.00/08.0005, interní kód MU
Name: Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií (Acronym: CLIL do škol)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 2.2 Higher education