Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1397132, author = {Rederer, Václav and Růt, Štěpán and Jandová, Monika and Seidenglanz, Daniel and Tomeš, Zdeněk}, address = {Brno}, edition = {1.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8743-9}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Železniční reforma ve Velké Británii}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1397132 AU - Rederer, Václav - Růt, Štěpán - Jandová, Monika - Seidenglanz, Daniel - Tomeš, Zdeněk PY - 2017 TI - Železniční reforma ve Velké Británii VL - Edice Železniční reformy, sv. 5 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021087439 N2 - Britská železniční reforma je pravděpodobně nejkomplexnější železniční reformou v historii. Její součástí byla úplná vertikální a horizontální separace odvětví a důsledné zavádění konkurence na všech částech produkčního řetězce. Po vice jak dvaceti letech od spuštění reforem je možné vyhodnotit její výsledky. Na jedné straně výrazně vzrostla poptávka i výkony, při současném růstu kvality poskytovaných služeb. Na druhou stranu se jako chybná ukázala privatizace manažera infrastruktury, a jednotkové náklady v odvětví vzrostly. V důsledku toho se britská reforma jeví jako nákladný mix úspěchů a selhání. Klíčová otázka při celkovém zhodnocení zní, které výsledky je možné přičíst čistě reformě, a které výsledky byly způsobeny jinými faktory. Některé ekonometrické studie se snažily tuto otázku zodpovědět, ale řada nejasností přetrvává. ER -
REDERER, Václav, Štěpán RŮT, Monika JANDOVÁ, Daniel SEIDENGLANZ and Zdeněk TOMEŠ. \textit{Železniční reforma ve Velké Británii}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017. Edice Železniční reformy, sv. 5. ISBN~978-80-210-8743-9.
|