BAKEŠOVÁ, Václava. Comment accompagner les étudiants dans la lecture de différents types de textes ? In Colloque international: Texte de spécialité, texte scientifique à l'université. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Comment accompagner les étudiants dans la lecture de différents types de textes ?
Název česky Jak doprovázet studenty při čtení různých typů textů?
Název anglicky How to accompany students in reading different types of texts?
Autoři BAKEŠOVÁ, Václava.
Vydání Colloque international: Texte de spécialité, texte scientifique à l'université, 2017.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky četba na univerzitě; druhy textů; kompetence ke čtení; motivace pro četbu; literární text; pragmatický text; struktura textu
Klíčová slova anglicky Reading at university, types of reading, reading skills, reading motivation, literary text, pragmatic text, text structure.
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 12. 12. 2017 15:09.
Anotace
Le thème de lecture est étroitement lié aux textes de spécialités ainsi qu’aux textes littéraires.
Anotace česky
Téma čtení je úzce spojeno s odbornými texty i s literárními texty.
Anotace anglicky
The reading theme is closely linked to the texts of specialties as well as literary texts.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:00